Co se to děje...?

Ahooj :) 

Omlouvám se za takovou dlouhou pauzu na blogu, ale nějak mi chyběla inspirace. Teď už jí BOHUŽEL, kvůli dnešnímu tématu mám. Dnešní článek bude trochu reakce na to co se teď stalo a co se celkově děje. Dopředu upozorňuji, není to nic moc pozitivního.

To jako vážně? Nerada řeším tyhle témata, ale už dlouhou dobu můžeme vidět co se ve světě děje a na co vážně nejsem pyšná. Dneska jsem si jen tak prohlížela facebook, co je tam nového, jako asi každý a co nevidím najednou se mi tam zobrazí přímý přenos útoku v Londýně cožee? Tohle už je moc ne? Panebože kdy už se to vzpamatuje..Najíždění autem do chodců, střílení u parlamentu? No to se mi snad jen zdá..Už je to dlouho co nežijeme ve světě, kde jsme se nemuseli bát někam vycestovat, obávat se toho, že když vyjedeme někam za hranice, tak už můžeme být v nebezpečí, už i jen když jedeme po silnici, tak na nás někdo může začít střílet, to je tak nelidský... Dobře nikdy jsme nebyli v úplném bezpečí, pořád tu byly ty ''lidi'', jako vrazi, zloději a další individua, což také není v pořádku, ale snažíme se přes to nějak přenést. Ale tohle? Vždyť to vůbec neustupuje, ale naopak je toho čím dál víc. Jak se má člověk přenést přes něco, co není jen jedna tragédie, ale je jich několik a né malých, to už aby jsme se báli jít jen nakoupit, jít do školy? Co se to s tím světem sakra děje. Snad nám planeta poskytla místo k žití, kde najdeme vše, co potřebujeme a takhle se jí odvděčujeme? Pamatuju si, že když jsem byla malá a jezdili jsme s našima na dovolenou, nebáli se mě na chvíli spustit z očí, mohla jsem si jen tak běhat třeba po pláži, zatímco naši leželi na lehátkách a občas se za mnou ohlédli, ale teď? Už si ani nemůžete jen tak odpočívat na dovolené, protože tam někdo zcela bez mozku přijde a jen tak si postřílí pár lidí...to už není normální. Dobře vždycky jsme věděli, že jsou nějaké boje tam daleko v Sýrii, Iráku nebo Iránu, nebylo to vůbec příjemné vidět ty trpící lidi tam, ale pořád to bylo jen tam a teď tohle? Anglie, Německo, Brusel a co ještě?

V nějakých průzkumech jsem i četla, že za 20 let budou Islamisti převažovat nad normálními lidmi, tomu ale vážně nechci věřit.
Je už i několik zpráv jak ''teroristické'' děti pomáhali zabíjet. To to má celé pokračovat? Kdy už tohle skončí? Pokud se to takhle bude dál šířít může z toho být i válka...kdo by to proboha chtěl, co je tohle za monstra...
Snad jsme na tom světě všichni společně ne? A máme ho zlepšovat a ne dělat tohle. Vždyť už i ve všech zprávách nenajdeme snad ani jednu pozitivní událost, co se za ten den stala. Jednou bych si vážně jen tak chtěla otevřít noviny, nebo počítač a vidět tam napsáno, že je na zemi mír, že všichni jsou šťastní za to že na tom světě jsou, mají rádi svojí zemi a nevymýšlí hlouposti jako jsou tyhle! I když je to bohužel, až přehnaně idealistický... 

Ani nevím jak tenhle článek ukončit je mi z toho smutno..


Snad jsem vás tímto článkem nějak nevystresovala, chtěla jsem jen napsat, to jak si myslím, že to je. Tak vám přeji, aby jste měli hezký den a važte si toho co máte a že JSTE každý den, protože tomu tak  nemusí vždy být...Budu se na vás těšit zase u příštího článku Suzy <3



Komentáře